من و زندگیم

حسبی الله و نعم الوکیل

من و زندگیم

حسبی الله و نعم الوکیل

افوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد

راه شاد زیستن همه ی ما آدما میتونه در همین جمله باشه...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

فانتزی1

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ب.ظ
این پست تعلق دارد به بزرگترین فانتزی زندگی من اونم اینکه خیلی دوس دارم همسر آیندم یه آدم خیلی پولدار باشه و با وجود خیلی پولداریش ما مراسم عروسی ساده ای بگیریم و باقی پول مراسم رو خرج فقرا کنیم.به امید رسیدن به این فانتزیم...


میدونید چیه!میشه خیلی هم پولدار نباشه ولی ما بازم از خرجای اضافی مراسممون بزنیم و از پولش به کسی کمک کنیم ولی من دوس دارم و قشنگ تر وجذاب تر میدونم که خیلی پولدار باشه ولی ما مراسم ساده بگیریم تا زندگی مون رو با کمک به آدمای اطرافمون آغاز کرده باشیم
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی