من و زندگیم

حسبی الله و نعم الوکیل

من و زندگیم

حسبی الله و نعم الوکیل

افوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد

راه شاد زیستن همه ی ما آدما میتونه در همین جمله باشه...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

سر یاری

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

نمی دونم چرا جدیدن هیچ چیز زندگی با مو سر یاری نداره!

یه مدت خیلی بی خواب بودم.حدود یک ماه خواب بدرد بخوری نداشتم.نهایت تو بیست و چهار ساعت سه چهار ساعت مفید می خوابیدم.

شبهای اول بی خوابی خیلی اذیت می شدم.طوری که به لورازپام پناه آورده بودم و بازم موثر نبود.

یه چند شب گذشت و عادی شد برام.

حالا حدود یه هفته س  این روزا و شبا که می خوام درس بخونم و برای آزمون آماده شم از بیست و چهار ساعت بیست و پنج ساعتش رو خوابم:(

واقعا چرا هیچ چیز زندگی باهام سر یاری نداره!

قدیما خیلی زندگیم همونی میشد که می خواستم...خواسته ای نبود که بهش نرسم.اما حالا خواسته ای نیس که بهش برسم و این چند سال رسیده باشم بهش!

  • ستاره

نظرات (۳)

شاید بر عکس باشه :)

شاید الان وقت استراحته

به نظر من باید ببینید اشکال کجاست اونو برطرف کنین مشکلات برطرف میشه

( رمز ها شامل غریبه ها هم میشود؟ )
پاسخ:
نه بابا وقت استراحتم کجا بود!کم استراحت کردم!
اشکال!
شما که اونقد غریبه بازی در آوردی که نام ونشانم نذاشتی!
غویبه غریبه ست :)

خب نه نامی دارم و نه نشانی یعنی رمز شامل حالم نمیشه ؟

خواننده اینجا که هستم
پاسخ:
نه متاسفانه به غریبه های خیلی غریبه رمز نمیدم:P
خب خواننده ی محترم عارضم به خدمتتون که فقط رمز مطلب واقع بینی که 1371 هست رو میتونم بهتون بدم
الباقی رموز باشد برای کمتر غریبه ها:)
مگر شما زهره خانم نیستین؟
پاسخ:
نه نیستم:)
چه زمونه ای شده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی