من و زندگیم

حسبی الله و نعم الوکیل

من و زندگیم

حسبی الله و نعم الوکیل

افوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد

راه شاد زیستن همه ی ما آدما میتونه در همین جمله باشه...

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

یه روز خوب(1)

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

صبح رفتم آرایشگاه.بالاخره یه جا رفتم برای اصلاح ابرو و راضی برگشتم.بالاااخررره آرایشگر مورد علاقه م رو پیدا کردم.هوووووراااا.

بعد رفتم خرید و کلی وسیله آرایشی خریدم اونم با پول کارای خونگی که خودم انجام دادم.اینجور خریدها کلی احساس رضایت می دهد به خانم ها زیرا با پول خودشان بوده است.

البته نه اینکه فکر کنید پول گرفتن از بابا سخت باشه و باباییم خسیسه. نه اصلا.بابام خیلی هم دست و دلباز و ولخرج هست.

  • ستاره

نظرات (۱)

ب همه احساس خوب میدخ نه فقط خانوما
پاسخ:
 شک ندارم به خانوما بیشتر حس خوب میده.و نوع حسش با آقایون فرق داره...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی